vonapa

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av J Von Apa - 1 augusti 2010 18:33

Jag på Folkets kebab i fredags natt...


 

Av J Von Apa - 1 augusti 2010 18:23

PUST! ÄNTLIGEN hemma! Jag har haft trevligt, men känner mig sliten.

I fredags hängde jag, Lotta & Felix på side track och sen ett annat ölhak. Det var mkt trevligt att träffa dom. Lördagen vaknade jag upp på soffan hos dom och kände mig lite stressad då jag skulle träffa Marcus kl 13. Var tvungen att låsa in min astunga väska på stationen och köpa alk. När jag väl var framme på stationen fanns det inga boxar! Fick kånka på väskfan till slottet för att se på paraden. Marcus svarade inte i sin mobil och när han väl svarade så sa han att han bangade (...........)

Guuud så irri! Ringde Eli också men han hade fullt upp. Min kusin ringde och var i stan så jag träffade henne och hennes man. Vi kollade på paraden och gick sedan och käkade och drack några öl! Myran ringde i rättan tid! Hon hade åkt båt med sin far och var nu framme. Åkte till henne, böt om och vinade järnet!

Vi skulle till ett ställe som heter rosa borgen. Där hade dom strömavbrott och vi gittade vidare. Det andra stället (Högkvarteret) Stängde 1. Vi kom dit 15 min innan så det blev inte så mkt raj raj. Tunnelbanan hem var roligast! haha.


Nu är jag som sagt hemma. Utfodrat katterna och måste softa och lägga mig i god tid då jag åter börjar jobba imorgon :.(

Hembesök och inskolningar kommer det att bli en hel del den här månaden. Man kan ha roligare än så...


Bilder kommer från pride. Förresten tyckte jag att det var mkt bättre drag i Helsingfors parad än i Sthlm...

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards