vonapa

Alla inlägg den 2 augusti 2010

<3

Av J Von Apa - 2 augusti 2010 20:30

 

Av J Von Apa - 2 augusti 2010 20:22

Divine


 


Jag behöver verkligen rensa min hjärna från allt elände. Känner mig absolut inte pepp just nu. Jag gjorde iaf en ny header och ska snart slappa framför teven.

Av J Von Apa - 2 augusti 2010 18:29

Usch jag mår verkligen pest. Mår inte bättre av att kolla mitt saldo! WTF! Samma skit varje månad! Jag vill gräva ner mig i ett hål och komma upp nästa sommar! Jag måste ta itu med vissa saker! Bläää korrrv ostfitta!

Av J Von Apa - 2 augusti 2010 17:40

Usch nu sa Linda (syrran) att det kan vara blodförgiftning som pappa har fått. Det som lugnar mig är att proverna inte är klara och att han sagt det själv. Jag får väll sitta här och vara orolig och vänta (in goda nyheter förhoppningsvis!)

Pappa är iaf inlagd och ska ta det lugnt. Hälsar på honom imorgon efter jobbet.

Av J Von Apa - 2 augusti 2010 16:14

Första dagen på jobbet var soft! Fyra personal på fyra barn. Cyklade iväg på mitt hembesök och irrade omkring på Apelgatan för att hitta till min inskolning. Jag kom bara fem minuter sent. Där hade dom dukat upp med kakor & bullar samt kaffe. Jag kände mig oartig som bara önskade ett glas vatten då jag redan hade hinkat i mig två koppar på morgonen. Jag gick igenom infon och drog därifrån. Fick ett meddelande imorse från KLicken om att pappa mådde dåligt och låg på akuten! Han hade fått lunginflammation och hade högt blodtryck. Från början lät det riktigt illa men jag hoppas att det var överdriven orolighet! Vi får se om han blir inlagd. Det lär va' jobbrelaterat och jag hoppas att han får vila upp sig hemma ett tag nu! Jag lär väll få mer info under kvällen!

Av J Von Apa - 2 augusti 2010 07:33

Nu drar jag till jobbet. Var tvungen att hjälpa min syrra som kämpade med sin ytterdörr då hon inte kom in. Klart brorsan fixade det! Hon berättade att min far inte mådde så bra. Jag hoppas att det inte är ngt allvarligt bara! Nu ska jag iväg! Får inte glömma att köpa torrfoder!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards