vonapa

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av J Von Apa - 4 augusti 2010 20:10

Jag vill typ hugga huvet av mig själv och mala ner till köttfärs! Jag hetsåt just en påse dillchips och kommer troligtvis drömma ÄNNU sjukare drömmar inatt. Från 1/8 har det bara varit massor av elände! Ska vi inte skita i Augusti och hoppa direkt till Juni?

Av J Von Apa - 4 augusti 2010 19:42

Asså det som hände nyss... Jag tänker inte ens skriva om det. Det var fan droppen...

Av J Von Apa - 4 augusti 2010 17:09

Borde inte Bloggplatsen heta BAJSplatsen?

Av J Von Apa - 4 augusti 2010 16:19

Vaknade 04:45. Det är väll en rätt normal tid att stiga upp? Ok, jag öppnar visserligen idag och ska ju egentligen upp om 45 minuter. Funderar ärligt talat på att gå ner på stan och ta anslutande buss därifrån så slipper jag stresspringa imellan och dessutom få mig en uppfriskande morgonpromenad! Det är egentligen det momentet som är mest stressande; att missa bussar och komma försent.

Natten sov jag bättre än föregående, trots tidig uppstigning. Katterna började jävlas utanför dörren. Annars har jag bara vaknat några gånger för att det har varit så satans svettigt!


Var så trött imorse så att jag glömde publicera detta inlägg, men här kommer det!

Ovido - Quiz & Flashcards