vonapa

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av J Von Apa - 5 maj 2010 17:46

Gud vad jag & Jocke har bögmimat den här låten!

Rest in peace Brita!

Av J Von Apa - 5 maj 2010 17:17

Jag älskar verkligen att läsa min egen blogg! Speciellt när man kan läser gamla inlägg som är över ett år gamla. Så mycket har hänt, fast mycket är sig likt. Jag brukar även läsa gamla inlägg från skunkdagboken. 

Jag la mest upp massor av olika tönttest och skrev rätt korta inlägg, ibland bara ett ord

(En tidig twittrare.)

En sak jag tycker om med okända bloggar är att slippa läsa  734907490 sidor. Vem, förutom ens nära och kära pallar att läsa, om det inte är sjukt intressant?


Jag loggade in på QX efter flera månader. Orka köa för att komma in, vilet man måste göra. Typ 30 min för att kolla på äckliga gubbar som visar kuken och sönderfistade analhål! Där läste jag iaf massvis av bögbloggar nyss.

Nästan alla sög.

Det man fick läsa om var ytligheter som billig aprit, posiga partybilder (bög + faghag) och lättklädda herrar med sexpack. Jag ska fan också lägga upp det! Det verkar ju som att det är sånt som folk gillar att läsa om!


(Jag kör min egen tappning på't!)

         

Damerna i mitten är inte mina faghags. De är några utav mina finaste vänner!

Av J Von Apa - 5 maj 2010 06:04

Dax att cykla till jobbet *JIPPIE*   

Vi har vår utedag idag och vädret verkar ju fint där ute. Nu måste jag dra på braxorna och kämpa med skosnörena! (alla med katter vet vad jag menar)

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards