vonapa

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av J Von Apa - 26 maj 2010 17:09

En påse naturgodis och handbörjare med alla tillbehör unnar jag mig idag! Dessutom ett par gula solglasögon och en fin T-shirt från t-shirt store unnade jag mig! Jag har haft en rätt jobbig dag då jag inte kunde somna inatt och var tvungen att kliva upp astidigt! Nu ska jag vända burgare och slappa framför teven!  

Av J Von Apa - 26 maj 2010 06:02

Jag är så trött så att ögonon står i kors. Jag har inga kläder och katterna drives me crazy just nu. Den här veckan kommer fan att ta musten ur mig. Skönt med en mysik fest på fredag. Tror inte att jag kan (eller vågar) gå på Selma. Det blir nog Flurran med tanterna. Nu ska jag trött/panikcykla till jobbet.

Just, behöver något gult till festen på fredag så om jag pallar åker jag ner på stan efter jobbet och kollar. Ring om du vill shoppa vid 16!

Ovido - Quiz & Flashcards