vonapa

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av J Von Apa - 29 maj 2010 20:17

Thaimat, chips, dipp & öl för hela slanten. Jag & Dennis ska glo på schlagern. Jag har skrivit det förr, men nu har jag bestämt mig för vem jag tror kommer att vinna och det är den där vidriga bruden som sjunger för Tyskland.

Av J Von Apa - 29 maj 2010 13:05

Jag vaknade nästan nyss av att Dennis ringde och väckte mig. Jag fattade inte vart jag var men jag var faktiskt hemma! Gud vilket holabalo det blev igår. Först personalfest. Den inleddes på St:Erikstorg där vi gruppvis fick uppdrag. Vi skulle med en kamera utföra olika uppgifter som att fota två arbetande människor på Kvarnen, fota en kändis, en man i uniform, Näckens polska osv. Vi failade fett... Vi utförde iof några uppdrag men kom sist.

Maten på festen var gudomlig. Nästan alla rätter var vegetariska så det föll mig absolut i smaken. Vi hade långa samtal om mat och vegetarianism (heter det så?)

Efter festen drog jag till Selma där jag alltid gör bort mig (Inget undantag igår.) Snart kommer iaf Dennis med min hamburgare och öl som vi ska dricka under schlagerfestivalen. Jag känner mig fan fortfarande full. Bäst att sova en stund innan jag börjar fista igen,,,

 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards