vonapa

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av J Von Apa - 7 maj 2010 16:13

Här är en bild av mig i drag! Titta & njut!

 


Av J Von Apa - 7 maj 2010 07:54

Fredagspeppen? Det är ju min stjärndag men jag känner den inte.

Jag känner att en förkylning med trötthet inbakad är på antågande. Det gör inte saken bättre att jag har två morgonpigga/hysteriska katter som gör allt för att få min uppmärksamhet. De hoppar på handtaget, springer precis framför tårna och nästan lägger sig på mina fötter när jag går. Häller kattmat i skålen och de börjar äta i hysteri som om de aldrig sett mat förut (torrfodret har de bara knaprat pyttelite på). De börjar äta medans jag häller ner maten. Har jävligt stor lust att hälla på deras huvuden när de vräker i sig. Jag tror inte att dom skulle reagera. Nåväl, jag brukar bli på bättre humör när det bara är en halvtimme kvar av jobbet. Efteråt blir det handla på MF Citygrogg *pinigt* Får inte glömma påsar, kattsand & tvättsvampar!

Sen hem och vina röven ur led! Grill och utlovat fint väder men med blåst väntas också. Nu ska jag hämta tvätt och cykla iväg. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards