vonapa

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av J Von Apa - 17 maj 2010 23:52

Någon som vill gå på Shutter island med mig?

 

Av J Von Apa - 17 maj 2010 23:44

Jävligt göllä men vet inte riktigt vad det är. Någon slags djuphansbläckfisk skulle jag tro...

 

Av J Von Apa - 17 maj 2010 21:44

Jag låg på soffan och tittade på Hollywoodfruarna och helt plötsligt sprang minikissen asrädd in. Han kutade in på mitt rum och storkatten sprang till fönstret. Jag tittade ut och får se en asläskig persier som helt orädd glor in genom fönstret. Han sitter där utanför än och mina kissar tittar tillbaks på den från insidan. De viftar på svansarna och burrar upp sig och tror att de är ascoola!     Elis svans är faktiskt lite coolare än Kishmishs...

Av J Von Apa - 17 maj 2010 16:29

FY


 

VILKEN


HÄRLIG


DAG!!!


Det enda neg är att min telefon har gått sönder. Det går att ringa till & från, men en mycket viktig knapp som gör så att man kan scrolla upp och ner har fallit bort så jag har tejpat. Det får bli en ny lur när jag får cash. Funderar på en

 

Dessutom är det 17/5 (Norges nationaldag)

Inte för att jag ska fira den hos mormor som jag brukar, men det är värt att upplysa er alla om att det är just idag! Jag hoppas att det är lika varmt och skönt i Norge som här!

Jag ska fan ta och fira att det är en så härlig dag med ett parti wow med Dennis...

Av J Von Apa - 17 maj 2010 07:44

Åh äntligen slut på långledigheten och tbx till en ny & härlig arbetsvecka!!!

Extra skönt att det är måndag -_-. Vi har en period med mkt skrik på avdelningen. Nya kids osv. JAg känner mig inte upplagd! Jag vill helst sova. Sov asdåligt. Av ngn anledning somnade jag på soffan med två katter som hemskt gärna ville ligga i in mun och sova... Nu måste jag jalla jalla och cykla iväg.

Ps. Jag levlade i pet society på matlagning!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards