vonapa

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av J Von Apa - 1 juli 2010 14:21

Jag och Emmi kommer att festa/dansa tango med fulla finnar/svennar. Emmi däckar 20.30 och jag går runt som en strandad valross med en promillehalt på 4,9. Går ner till min hytt och ser 3 andra hockeysnubbar från Säffle som hatar homos (jag ska dela hytt med 3 okända personer)... Jag åker på spö och Emmi är försvunnen. Går av båten för att möta Moira men hon har fått förhinder så jag går runt där i Helsinki helt själv, bakfull ch säkert bestulen på mitt Visa så jag måste lifta till Kotka... Det finns inget internet där men jag ska försöka uppdatera vad som sker osv.

Av J Von Apa - 1 juli 2010 10:42

Nu är jag klar med intervjuerna och vi träffade en jättetrevlig dam som jag hoppas vill jobba hos oss! Nu är det bara att packa klart, ladda och träna finsk tango och slipa stora kniven!

Ovido - Quiz & Flashcards