vonapa

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av J Von Apa - 16 juli 2010 10:14

Jag vaknade upp på mitt vardagsrumsgolv med snus kvar i käften. Haha hur full blev jag igår egentligen? Solen gör sitt och tröttheten också. Jag och klick-Emmi (hennes nya nickname ska bli "klicken" för att hon alltid klickar bort mig på fyllan + att det alltid kommer en klick diarré i hennes trosor när hon nyser) Vi var iaf en tur till bolaget och satte oss sedan i Hum-c. Vi träffade Diana städ AB, Dennis, Micke och Marcus. Jag var hemma redan vid 12 och då blev det massvis av fyllekäk   


Min USB-kabel verkar också ha gått på semester för den funkar inte alls. Det är den jag laddar telefonen med också. Jag har iof lånat Sandras laddare så det är rätt lugnt på batterifronten.

Jag och Klicken ska till pappa lite senare. Jag hoppas att han håvar upp sin portmonä och visar sin barmhärtighet. Inte lika kul när räkningar och skulder ska betalas sen bara   

Den dagen den sorgen. Sen blir det träff med Jocke mfl. Jag ska försöka lägga upp lite bilder från Suomi senare om det går. Be safe!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards