vonapa

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av J Von Apa - 4 juli 2010 10:18

Så mkt öl och pride gör mig glad och trött. Vi gick  i paraden. Den blev anfallen av trgas men det var ingenting jag märkte av. Sen blev det parkhäng. En fråga? V A R F Ö R bär ALLA Finska snubbar knälånga shorts med fickor på sidorna + band t-shirts (HIM, Sepeltura, AC/DC etc?)

Nåväl, kl 15.15 går bussen mot Karhula/Kotka och jag kommer typ inte ha tillgång till internet och min svenska telefon funkar inte och mitt finska kort som jag köpte funkar inte i min svenska telefon... Nu ska jag dricka vatten och sen blir det kanske fika med Ylvar.

Av J Von Apa - 4 juli 2010 10:18

Så mkt öl och pride gör mig glad och trött. Vi gick  i paraden. Den blev anfallen av trgas men det var ingenting jag märkte av. Sen blev det parkhäng. En fråga? V A R F Ö R bär ALLA Finska snubbar knälånga shorts med fickor på sidorna + band t-shirts (HIM, Sepeltura, AC/DC etc?)

Nåväl, kl 15.15 går bussen mot Karhula/Kotka och jag kommer typ inte ha tillgång till internet och min svenska telefon funkar inte och mitt finska kort som jag köpte funkar inte i min svenska telefon... Nu ska jag dricka vatten och sen blir det kanske fika med Ylvar.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards