vonapa

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av J Von Apa - 21 juli 2010 21:09

Nu hemma med ny matta, lampa, vinglas och annat kraffs! Vi har kollat Kishmish mellan benen också och kommit fram till att han är en hon. Jag måste kika vad det kostar att kastrera en hona för några p-piller har jag inte lust att skaffa. Det är väll det som är lyxen med att födas med snorre, att slipper tänka på preventivmedel. Det är bara att sprida sin säd utan att behöva bli fet(?)

Av J Von Apa - 21 juli 2010 11:38

Ny TV beställd! Nu är jag fett sugen på att ta en tripp till IKEA och bara owna!!!

Av J Von Apa - 21 juli 2010 03:38

Just ja! Jag fick ett par fina skor av Anki! Mina Converse håller på att falla isär så ett par nya & fina dojor var verkligen en tacksam gåva :D

 

Grr

Av J Von Apa - 21 juli 2010 03:32

Fan i helvete! Nu strejkar teven igen! GAAAH!!! Jag som ville slappa på soffan/somna i den. Jag blir SÅÅÅ trött på ddr!

Ovido - Quiz & Flashcards