vonapa

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av J Von Apa - 19 juli 2010 18:08

Jag hatar Uppsalabuss mer än Hitler, AIDS & atombomber! ATT de kör både 6:an & 7:an samtidigt! Alltid samma skit! Dessutom är det sommartid på busshelvetet! Det betyder att de går en gång i halvtimmen. Såg nyss både 6:an & 7:an köra förbi mig samtidigt och de hade verkligen inte tid att vänta, trots att jag sprang så att byxorna höll på att ramla av!

JAG HAAATAR UPPSALABUSS!!!

Av J Von Apa - 19 juli 2010 16:36

Jag satt och ölade på *trumvirvel* JALLA JALLA! AKA Saffets...

Jag och pappa drack 3 öl i var och sen drog jag och köpte en ny laddare + en present till Unki. Jag tror att hon kommer att gilla den, trots att den inte är så speciellt säsongsbetonad...

Av J Von Apa - 19 juli 2010 13:28

Nä teven funkar inte idag heller. Det blir ingen bild, bara helt jääävla svart. Satan i gatan! Jag får kanske hjälp att forsla iväg schabraket och forsla hem en ny (och större) mackapär...Jag måste dessutom inhandla en ny hemtelefon och en helvetes jävla laddare... De känns som att jag upprepar mig om samma saker, men det bjöd jag på.

Såg ett missat samtal från pappa när jag steg upp, men då jag inte har så mkt batterier i telefonen (står på måne) så fick jag snacka asfort och stressat med honom. Jag sa att jag hade jättelite batterier kvar i telefonen varpå han säger: "Men jag kan ringa upp dig"

Gulliga gubbjävel ;) Vi ska ses på stan och jag ska ge honom cash och sen ska jag handla laddare och kolla om han vill hjälpa mig att köpa ny TV idag. Vi får se om det blir öla senare på Ankis balle...

Av J Von Apa - 19 juli 2010 03:21

Cheese & fries määän (igen)

Jag satt just och kollade på ett asintressant program då teven och helt plötsligt blev bilden pixlig på alla kanaler. WTF! All elektronik går sönder samtidigt! Det är fan ett under att datorn fungerar. När jag kom hem från Finland var jag tvungen att starta om skiten 372390739 ggr (om den inte hann stänga av sig innan jag hann starta om) Vad ska jag göra utan min TV/dator? BÖRJA LÄSA BÖCKER? RÖRA PÅ MIG?

Jag får hoppas att teven mår bättre imorgon.

Inatt blir det sova i min säng och inte på soffan...

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards