vonapa

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av J Von Apa - 23 juli 2010 16:04

UscH! Jag börjar få seriös ångest över att fylla 30! Jag minns när jag fyllde 20, hur jag satt med min Kirflaska och grät och trodde att livet var slut! Att jag började bli gammal och dement. Jag får feta boostar när folk tror att jag är yngre. Folk brukar gissa på 25 och några har även sagt 20! På systemet frågar de alltid om leg och när de någon gång inte har frågat så blir jag jääävligt irri! Jag ska väll ta lärdom av att det senaste decenniet faktiskt har varit rätt ok! Folk säger ju att det blir bättre och bättre ju äldre man blir.

Jag har iaf mitt tjocka, lockiga hår kvar! och jag kommer med största sannorlikhet INTE sitta och dricka Kir och gråta på min 30-årsdag...

 

Av J Von Apa - 23 juli 2010 15:17

Fy fan vad tråkigt det är idag! Jag låg kvar så länge jag orkade i min säng för att göra dagen så kort som möjligt. Har 50 spänn på fickan och alla är bortresta eller så jobbar de (typisk Uppsalasommar). Det skulle va' en grej om min TV fungerade, men ack ack ack ack! Då kunde man iaf se gamla repriser av top-model 3 eller Oprah men det fick jag ju inte nu. Det blir bara Facebook och tönt of töntcraft. Om min TV hade funkat så skulle jag nog inte ha shoppat så förbannat mycket över datorskärmen. Kolla in Nelly.se. De har superrea nu!


Mirjam messade iaf nyss och ville öla och jag var fett på! Nu gäller det bara att ta sig i kragen, hoppa in i duschen och sen kanske äta ngt lätt.

Ovido - Quiz & Flashcards