vonapa

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Fy Farao

Av J Von Apa - 17 maj 2010 16:29

FY


 

VILKEN


HÄRLIG


DAG!!!


Det enda neg är att min telefon har gått sönder. Det går att ringa till & från, men en mycket viktig knapp som gör så att man kan scrolla upp och ner har fallit bort så jag har tejpat. Det får bli en ny lur när jag får cash. Funderar på en

 

Dessutom är det 17/5 (Norges nationaldag)

Inte för att jag ska fira den hos mormor som jag brukar, men det är värt att upplysa er alla om att det är just idag! Jag hoppas att det är lika varmt och skönt i Norge som här!

Jag ska fan ta och fira att det är en så härlig dag med ett parti wow med Dennis...

 
 
Heidi

Heidi

17 maj 2010 23:03

JEg er nesten litt besviken på at du ikke har gitt din farao norsk flagg!

http://heidihopp.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards