vonapa

Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

WÖWÖWÖW

Av J Von Apa - 23 maj 2010 10:50

Vet du vad jag precis gjorde? Jag hade markerat en aslång text som jag hade skrivit och "klick" så råkade jag lätt med fingret trycka på Enter. Jävligt idiotiskt gjort...

Nåväl, jag, Dennis, Emmi & en snubbe som heter Jonathan satt i min trädgård och drack folle, slog ihjäl mygg och språkades. Efter ett tag delade på oss. De drog till Hum-c och jag och Dennis drog till Palle. Emmi ditt missfoster; måste du lämna dina kompisar vind för våg och klicka bort folk mitt i ett samtal så att man måste ringa upp typ 3467864 ggr. Jag var sååå sugen på att hälla frätande syra i ditt nylle!


Vi bestämde iaf att vi skulle till Flogsta på karaokefest vilket kändes jävligt kul. Festen bestod av Emmi och enligt henne en asful turk med långt hår. WÖWÖWÖW! värsta festen!!!!

*ÅKTE HEM*

Fast på hemvägen träffade jag Andreas "Ankan". Vi bestämde oss för att sätta oss i hum-c och dricka varsin öl. Man kände sig verkligen som en gubbjävel när man satt där på en bänk, nästan 15 år äldre än kidsen som stapplade omkring där. Man ville klappa dom på huvudena och berätta om det glada 90-talet!


Nu: äter chips och sen glo på TV. Jag vaknade på vardagsrumsgolvet inatt. Jag hade nog ramlat av soffan och somnat där på golvet. Så jävla full blev jag inte igår    Je je (sa dansken) nu ska jag owna teven!

 
 
Heidi

Heidi

24 maj 2010 22:57

ctrl+z = angre seneste handling

http://heidihopp.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards