vonapa

Alla inlägg den 20 december 2008

Av J Von Apa - 20 december 2008 17:13

Det blev utgång igår iaf.

Två grannar kom in till mig och jag blev bjuden på en öl. Sen gick jag med mina folköl hem till Jocke. Där blev det rödtjut och kärt återseende eftersom vi inte setts på länge. Vi tog en taxi till Ullis & Markus och där var Ankan och alla rara siameser. Det var trevligt. Vi begav oss till "DMZ" på Orange och där lyssnade vi på body, synth, elektronisk tjaffs. Inte riktigt min smak gällande musik, men många goda vänner var där. Drakulina träffades på och det är ju alltid nice!


Jag vaknade upp på efterfesten på en madrass hemma hos Lotta. En annan snubbe låg på en annan madrass. Fy fan vad bakis jag är! Det hade gått vilt till på efterfesten. Knasig kille där som inte fattade att han blev hemskickad. Drakulina drog tidigt imorse. Vi festade till åtta på morgonen, så kul var det iaf! Beställde en pizza som jag vräkte i mig och vinglade till bussen med killen på madrassen... Minns ej vad han heter (Gustavo?)


Nu sitter jag hemma med något konstigt armband som jag säkert tjatat till mig igår på krogen och huvudet känns som potatismos och magen känns som en torktumlare. Syster Linda kommer snart för att dricka öl. Jag skulle helst softa allena men det är rätt trevligt med sällskap iaf. Hon ska dra vid åtta så jag behöver inte vara social särskilt länge ;)

Jag ska iaf inte dricka någon öl ikväll. Nej tack!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards