vonapa

Alla inlägg den 25 december 2008

Av J Von Apa - 25 december 2008 08:40

Hallå!

Jag börjar få kläm på den här sidan nu, men jag har inte lärt mig hur man lägger upp klipp från youtube. Det är bara filmklippsadressen som kommer fram... Måste testa igen.


Nä det funkar fan inte. Det blir som sagt bara den där jäkla adressen... Skriv gärna en kommentar ifall du läser detta.

Annars? Vaknade för typ en timme sen av att systersonen skrek och var arg. Nu är han på sitt rum och tittar på Blixten och leker med bilar.

Jag sov på syrrans soffa bland gamla paketkadaver, halvätna chokladbitar och en plastgran som barrar. Det ska bli skönt att komma hem idag.

Hem, byta om och sen till Elisabeth på förfest. Jag ska försöka lura med henne till Orchidea sen! På fredag ska jag hem till min polare Setareh på nån form av minijul. Det kommer nog bli trevligt. Mer info kommer om det.

Dagens bild: Elisabeth & Setareh

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards