vonapa

Alla inlägg den 24 december 2008

Av J Von Apa - 24 december 2008 22:33

Julstäd, matlagning och överaktiva barn har genomsyrat hela dagen (det är ju jul). Jag har väll ätit drygt tio kilo julgodis och massvis med julmat så att magen känns helt utspänd och full! Kalle anka och sen middag som faktiskt var helt fantastiskt god! sen julklappsöppning! Jag gav bort en hel del grejer och fick även fina gåvor som en spargris, pengar, en stock snus med mera. Jag drack typ fem öl, men kände mig bara slö och trött efteråt. Musten gick ur mig och jag låg på soffan resten av kvällen och glodde på tv, men hela dagen var som julen brukar vara och det var bra!

Jag hade tänkt gå ut på Palle, men jag var för slö för det. Paltkoma! Det får bli utgång imorgon istället! Hänga med Elisabeth och ha det trevligt!

Nu ska jag glo på tv. Pussy pussy!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards