vonapa

Alla inlägg den 28 december 2008

Av J Von Apa - 28 december 2008 22:18

Tack Ania för att du lärde mig hur man lägger upp videos! *Glad*

Sångerskan heter Birgitte Fontaine och videon är rätt sjuk. Den som gjorde videon hade nog tagit en LSD för mkt.

Av J Von Apa - 28 december 2008 16:32

Gårdagen började segt. Jag vaknade upp på min soffa senare än man borde. Slötittade på olika tv-program och beställde hem en pizza som sig börs när man är bakis och skakis. Razmig messade och frågade om jag ville ut. Lite skeptisk med tanke på mitt tillstånd, men wtf! Jocke ringde också. Han hade fest och Christian och Deniz var där så jag lockades att gå dit ändå. Raz hade ju inte ringt som han skulle när han var klar med sitt bestyr och klockan var ändå snart 23 så jag gittade till Jocke.

På vägen dit så letade jag efter en kiosk för att inhandla lite folle men allt var redan stängt. Snyltade ihop lite folköl hos Jocke. Ellinor var också där med en söt papillon. Christian hade tagit med nått ragg också. Han var 16 bast (!?)


Ringde en cab och åkte till Firman. Det var nice och alla var på gott humör. Kvällen slutade på Max. En kost utav pizza, öl och hamburgare dagen till ära!

Jag vaknade upp på Jockes soffa senare än man borde. Slötittade på olika tv-program och beställde hem en pizza som sig börs när man är bakis och skakis. Nu ska det bli lite lugnare med alkoholen och val av kost! Det blir rätt mycket festande när man har lov! Jag har lovat mig själv att ta upp träningen efter nyår. Jag mitt pucko har kort på både Friskis & svettis samt Nautilus. Idiot jag är som inte går! haha

Puss och kram!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards