vonapa

Alla inlägg den 21 december 2008

Av J Von Apa - 21 december 2008 13:35

Nu har jag varit hemma i över en vecka! Det ska bli ganska skönt att återvända till jobbet och få lite rätsida på vardagen... Som du kanske förstått så är jag rätt ny på just den här sidan. Jag skulle ladda upp en bild, hade skrivit typ trettio rader och POFF! Allt försvann! Jääävla iddi!!! Jag ska börja kopiera texten innan jag börjar sväva runt.

Nåväl, imorgon efter jobbet ska jag ner på stan och julhandla det sista. Det ska bli något till mamma och pappa. Jag har en svag känsla av att jag får något extra från mamma, då hon fått arvet efter morfar. Undrar vad det skulle kunna bli! Jag joppas på presentkort från Ikea!

Jag får iaf lön imorogon. Jag vet inte om det är många fler som får just imorgon. Jag hoppas VERKLIGEN inte det! Jag HATAR julstressen! Då blir det typ att man roffar åt sig vad som helst och hoppas på att den som får grejen blir glad ändå. "Det är tanken som räknas"


Evelina 12 får en porslinskossa

Pappa 50+ får en bratzdocka

Mamma snart 50 får engångshyvlar och en dosa general rapé

Emilia 18 får en hoppgunga


Det vore grejer det.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards