vonapa

Alla inlägg den 23 december 2008

Av J Von Apa - 23 december 2008 00:42

Nu är jag hemma efter en dags shopping! Rispåsen sjuder och jag är aspackad! Jag har redan ändrat bokstäverna i meningen; Exempel: Vohstpvwrna =  bokstäverna... Jag ska äta och sova och imorgon mer info. Kisses!!!


Ah ok nu ska jag förklara mig... Jag åkte direkt efter jobbet ner på stan för att köpa de sista presenterna. En skjorta till pappa, en kofta till mamma, bordstabletter till mormor och så skulle jag köpa en MP3 till syster Evelina, men SJÄLVKLART har hon fått en MP4 precis nyligen... Snäppet vassare!

Jag får byta ut presenter lite. Evelina får min syster Emilias present och Emilia får den där MP3'n. Så handlade jag lite småkraffs.

Slöt upp med Marcus och syster Linda och vi tänkte oss en afterwork/julstresshandla-öl. En öl blir fler än en oftast. Emilia kom förbi och jag var TVUNGEN att visa henne paljettväskan i silver jag tänkt ge henne. Smart... Sen kom Lotta också. Usch vad full jag blev. Det var iof trevligt. Fyllekäkade boil in bag ris och stekt ägg (Jag har inte handlat mat ännu)


Det är iaf lugnt på jobbet. Sitter och har rast nu. Vi har tre barn idag och jag och kollegan sitter mest och snackar och kollar barnen då och då. Det värsta är att jag stänger skolan idag :( Hatar att larma och skit! Speciellt när det är långledighet! Det går säkert bra. Man får väll hoppas att städpersonalen är här så slipper jag larma! Jag minns första gången jag skulle öppna. Tror du inte att larmet gick då? Inte speciellt halal!

Nu ska jag, mitt bakfulla arsel återvända till barnen. So long och mer info kommer om jul jul strålande jul!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards