vonapa

Direktlänk till inlägg 26 december 2008

Jag blev slickad

Av J Von Apa - 26 december 2008 10:39

Gårdagen var kantad av misslyckad shopping och lyckat partaj! Först var vi iaf på Gränby centrum. Det var bara mataffärerna som var öppna. Köpte lite julklapp till dagens evenemang, tvättmedel och hårfärg (jag har nu min naturliga hårfärg typ). Senare drog vi till ngn annan mataffär i Boländerna och kollade. Jag var på jakt efter något att ha på mig men allt var fruktansväry asfult! Köpte en vit lykta istället.

Åkte hem, färgade håret, tog en cab till Elisabeth. Det var trevligt där. Hon bjöd på Champagne och jag blev slickad av hennes söta hund Svala. Vi gick en promenad med vovvi till macken och sen lämnade vi henne och drog ut på byn! hehe

Orchidea var som det brukar, fast snäppet roligare. Det var nog för att jag slapp jobba dagen efter. Jag blev iaf rätt aspackad så jag minns inte hur jag kom hem. Jag kommer dock ihåg att jag var på jakt efter hångel! Jag tror att jag tvångshånglade upp något... DDFJR! Jag minns även att jag trodde att jag tappat bort min jacka (men den hängde där så snällt på kroken och väntade)

Snart ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort gårdagens mascara och bege mig till mormor på lunch (hoppas att det blir lax.)


Lax blev det inte utan lammstek. Det var gott. Jag satt och gäspade och kände att jag nog var rätt trött och bakis iaf! Nu ska jag vila och sen åka till Setarehs minijul. 


Julklappen jag köpte till kvällens fest hos Setareh blev en tandborste, tandkräm & tungskrapa! Jag tyckte att det var rätt lol...

 
 
Ankstjärt

Ankstjärt

28 december 2008 21:11

den hunden åt bajs när jag träffade den senast!

http://www.tetris.bloggagratis.se

 
Anka

Anka

28 december 2008 21:12

Haha, ja du hånglade både med mig och Seken!
Fast mest med mig tror jag!

http://www.tetris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards