vonapa

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av J Von Apa - 2 februari 2010 22:02

Jag syftar naturligtvis på transan som sliter av vinnarens peruk! Hon ser så god och sympatisk ut. Jag skulle LÄTT låta henne passa mina barn!

Av J Von Apa - 2 februari 2010 21:43

Gud vad det finns knasiga människor... Mamma hyr ett hus av sin granne ute på landet. Grannen är en gammal bonde med världens konstigaste åsikter och typisk bondhumor osv. Nu har han iaf kickat ut mamma från huset för att hans son ska bo där. Mamma måste flytta ut alla sina saker och dessutom göra sig av med sina katter (så vet du någon som vill ha en så finns det att hämta!)

Hon har ingen reservbostad och står inte i någon bostadskö heller, så hon bor för närvarandet hos min syster.

Jag ska kanske ta en av katterna också! Jag ska fundera tills på söndag. Det finns ju mer utrymme här än i gamla lägenheten och jag är ju rätt sugen på lite sällskap här hemma, men visst fan är det rätt skönt att vara själv ibland också! Slippa byta kattsand, störas av nattliga aktiviteter (tack Emmi) och klös på tårna klockan 03.56 Nåväl, det lutar åt ett ja iaf!

MJAU!

Av J Von Apa - 2 februari 2010 20:14

Gå in på Eniro och sök på Kartor/Åsögatan 176 och klicka på gatuvy. Dra pilen till höger till det röda huset på andra sidan vägen (alltså inte det orangea du ser först) och där på andra våningen...Zooma! Gör det!

Av J Von Apa - 2 februari 2010 20:04

  Jag är så sjukt sugen på att besöka restaurang Kohphangan!

Är du på 26'e att gå och käka där? The more the merrier!

Skriv om du är på här som en kommentar så fixar jag bord!

                

Av J Von Apa - 2 februari 2010 18:53

Fan slog in koden en gång till - fel...

Letat i typ en timme! Dragit fram soffan, lyft mattan, rotat runt i röven och i soptunnan. Asförbannad gjorde jag ett sista försök


NOLLNIOSJUTTIO!!!


Fan, nu måste jag fixa ny kod osv... MEN! den fungerade! Gud! Nu blev jag glad igen! Jag var verkligen asförbannad!!!

Nu ska jag bara stoppa in maten i micron och bara owna!

Av J Von Apa - 2 februari 2010 18:16

fitthorskitkukhelveterövfitthorskitkukhelveterövfi
tthorskitkukhelveterövfitthorskitkukhelveterövfitt
horskitkukhelveterövfitthorskitkukhelveterövfittho
rskitkukhelveterövfitthorskitkukhelveterövfitthors
kitkukhelveterövfitthorskitkukhelveterövfitthorski
tkukhelveterövfitthorskitkukhelveterövfitthorskitk
ukhelveterövfitthorskitkukhelveterövfitthorskitkuk
helveterövfitthorskitkukhelveterövfitthorskitkukhe
lveterövfitthorskitkukhelveterövfitthorskitkukhelv
eterövfitthorskitkukhelveterövfitthorskitkukhelvet
erövfitthorskitkukhelveterövfitthorskitkukhelveter
övfitthorskitkukhelveterövfitthorskitkukhelveteröv
fitthorskitkukhelveterövfitthorskitkukhelveterövfi
tthorskitkukhelveterövfitthorskitkukhelveterövfitt
horskitkukhelveterövfitthorskitkukhelveterövfittho
rskitkukhelveterövfitthorskitkukhelveterövfitthors
kitkukhelveterövfitthorskitkukhelveteröv



Nu har jag mitt äggskall tappat mobilen i golvet så att lockfittan åkte bort och batteriet ploppade ut. Jag har min kod på ett plastkukkort och nu hittar jag det inte! Jag har nämligen lagt det på ett säkert ställe. Nu har jag vänt ut och in på hela lägenheten, kollat i alla skåp och fickor men kortet är borta. Jag har chansat på en kod men den var naturligtvis felaktig.

Jävligt IRRI!!!

Nu ska jag fortsätta leta och låta maten kallna! Dessutom har jag slagit huvet i lampan två gånger.

Ovido - Quiz & Flashcards