vonapa

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av J Von Apa - 6 februari 2010 21:25

ASSSSSSSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Jag hade rätt i min profetia! OLA & SALEM! Hade jag fel? NEJ, NEJ, NEJ! IN YOUR MOTHER FUCKING FACES!

Jag kan redan nu säga vem som vinner hela hela skiten, ja hela jävla tävlingen i hela Europa! Jag hade rätt i fjol så back off BIATCHES! *bögig*

Jag är rätt stolt, men fett missnökd.

Av J Von Apa - 6 februari 2010 17:58

Platt röv eller inte, när jag är 60+ skulle jag också vilja ha de där spirorna!

YOU GO GIRLFRIEND!

 

Ni fattar väll att det är Gugge Schymans ben?


Av J Von Apa - 6 februari 2010 17:42

Nu ska wook lagas. Dennis och Raz kommer och vi ska ju öla och glo på schlagern. Vi får se om det blir någon utgång. Rätt sugen på det faktiskt!

Av J Von Apa - 6 februari 2010 13:17

Mr Chengs Kinafärs kan dra åt helvete!

Inte alls min smak, men det var värt att smaka iaf!

Små degiga bollar med sladdriga svamphattar.

Had better!

 

Av J Von Apa - 6 februari 2010 13:08

Jag vet precis hur resultatet kommer att bli för kvällens deltävling av melodifestivalen. Frispråkarn & Dan Ekborg kommer att gå vidare!

Skämt åt sido! Det blir naturligtvis Ola & Salem som vi får se i Globen (oj ursäkta, Ericsson globe) wtf.

Jag gillar dom här deltävlingarna och finalen är alltid så mycket bättre när man har sett och hört artisterna innan och för att inte tala om ESC i Oslo! Det är ett måste!

Usch nu låter jag som en schlagerbög! Ja jag kanske är det, men jag lyssnar inte på det före eller efter jippot *LOVAR"

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards