vonapa

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av J Von Apa - 8 februari 2010 22:02

Katterna har vågat sig fram sakte men säkert. De har mest hängt under sängen vid elementet och kurat. Jag inbillar mig att det luktar kattpiss/skit överallt nu, men det är nog min egna odör som spökar   

Nu har de hittat bollen med bjällran...

Jag måste ha förträngt hur jobbigt det var att ha kattunge hemma och nu har jag TVÅ! Tanken med det var att de skulle ha varandra när jag är på jobbet. Det ska nog funka bra. Jag har ju inga dyra keramikprylar som kan gå sönder, för de har ju redan min första kisse Iddi tagit hand om...

Av J Von Apa - 8 februari 2010 17:56

Nu har kattrackorna kommit! mamma hade köpt två flak kattmat och två påsar torrfoder och en jäkla massa kattleksaker. Nu ligger dom små liven och gömmer sig. Edwin under soffan och den andra (Pysen som jag ska döpa om) under bordet. De kommer väll fram i sinom tid. Jag hoppas bara att de inte pissar ner min soffa/matta/säng...

Av J Von Apa - 8 februari 2010 15:55

Åh, Jag hittade en påse chips i skåpet! Hur kan det komma sig att jag har glömt bort den?

Av J Von Apa - 8 februari 2010 15:27

Snart kommer mina två kissekatter hit!

Av J Von Apa - 8 februari 2010 07:43

Normalt att somna på soffan innan 22 och dessutom ligga kvar där hela natta!

Nu fortsätter monsterveckan och det känns som att det kommer att ta lång tid innan det lugnar ner sig   

Något positivt är att det faktiskt är lite ljust ute nu! Gudars vad jag längtar till vår & sommar! Hur kunde jag tycka att hösten var den bästa årstiden förut? Jävla iddi!


Idag måste jag fixa inskolningsgrejs och kanske låna nya böcker på biblioteket. Sen kanske jag ska träffa Sofie efter jobbet!

Nu ska jag spraya mig med clean och bege mig till busshelvetet!

Ovido - Quiz & Flashcards