vonapa

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av J Von Apa - 13 februari 2010 22:56

Samtal en lördagkväll mellan två snubbar


Dennis: Jag minns när jag började spela world of warcraft. Så pinsamt att jag inte blev mer än level 29 på minst tre månader! Jag visste inte ens att man kunde få mount på level 20. SÅ JÄVLA PINSAMT!


Vonapa: Samma här! Jag blev typ level 24 på ett halvår utan mount. Jävla noobs!

Av J Von Apa - 13 februari 2010 21:24

Jag hade iaf 50% rätt! De låtar jag röstade på var Paulines och den andra brudens, hon med gigantiska näsborrar och ett dansnummer som hämtat från Madonnas Vouge. Nåväl, den där schlagern gör mig alltid missnöjd. Vilken tur att jag inte är en schlagerbög året om... Håller iaf tummarna på Pauline & Salem än så länge!

Av J Von Apa - 13 februari 2010 21:08

Manboy? Är det ett skämt? Iof glömde jag alla barn och bögar med extremt dålig musiksmak... Ja ok, jag hade fel i min profetia men PLZ!

Jag kan verkligen se framför mig alla fjollbögar (jag inräknad tyvärr nog) stå och fjolldansa till den låten på alla gaydiscon runt om i Sverige och känslan känns mest vidrig!

Av J Von Apa - 13 februari 2010 16:51

Vi får väll se om jag är så synsk som jag utger mig för att vara. Förra veckan hade jag ju rätt på båda artisterna! De som går vidare till Globen av de tävlande ikväll är:


Trumvirvel




4. Highlights & MiSt - Come And Get Me Now



6. Andreas Johnson - We Can Work It Out


(Kom ihåg att ni hörde det från mig först!)


Jag vill även klargöra att dessa artister INTE är mina favoriter, men jag vet hur Svenne röstar. Själv skulle jag helst vilja se Leila K i en vild cha-cha!

Av J Von Apa - 13 februari 2010 10:19

Den här kärringen i Alabama sköt ner några av sina kollegor på ett personalmöte. Anledningen tros vara den att hon inte kynde garanteras en fast tjänst som biologiprofessor på universitetet där hon arbetade. Undrar om hon tror att hon nu kommer att få det? Snarare ett långt fängelsestraff och dödsstraff på det. Jag har bara en sak att säga: Iddi


Självklart är jag inte för dödsstraff. Såna här knasbollar skulle behöva rehab/hab och isolering tills de är 100% tillfriskna. Ibland krävs det nog ett helt liv för det.

 

Ovido - Quiz & Flashcards