vonapa

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av J Von Apa - 18 februari 2010 22:43

Tur att den här jycken inte spelar WOW. Då skulle det nog bara bli köttfärssås kvar av dennes husse/matte!

Ingen har väll missat det omtalade world of warcraft mordet i media. Nu har iaf snubben som mördade den 28-åriga tjejen erkänt vad som skett. Han har (typ) sagt att hon hade stört honom när han skulle sova. Det tycker iaf jag är en rätt ok grund för mord.

Av J Von Apa - 18 februari 2010 22:30

Där fick'n så han teg!

Av J Von Apa - 18 februari 2010 18:47

Måste bara säga att alla jag känner SUGER på att uppdatera sina bloggar!

Känner du till en bra blogg så får du gärna länka!

Av J Von Apa - 18 februari 2010 06:50

Torsdagar hatar jag också. NÄSTAN mer än onsdagar och vissa måndagar...


MEN IMORGON ÄR DET FREDAG!


Några planer? (Jag har) Det blir barnkalas med piñata, antagligen schlageröl igen och städning! Jag hoppas att jag kan fixa lite cash bara. Jag har försökt med syster, men vissa sms är inte lika roliga att skicka tbx till mig. Mobilen dog säkert (och återuppstod inte förrän min löningsdag).

Nu ska jag iväg och joddla som tusan. Jag har ryktats om att jag måste jobba ensam om jag har lite barn. Hoppas ej...


Ovido - Quiz & Flashcards