vonapa

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av J Von Apa - 9 februari 2010 22:59

Jaha, nu har jag upptäckt att en av katterna har kissat i min säng när jag varit och jobbat! AAARGH! Jag vet att det inte är något ovanligt. Det kan röra sig om en protest pga flytten eller revirmarkering. När jag satt framför datorn såg jag hur han hoppade upp på sängen och la en pöl MITT på mitt täcke! Jag vill ju inte ha kattpiss i hela jävla sängen!

Nu har jag iaf bäddat rent, skickat ett argt sms och lagt kattlådan i hallen och stängt min sovrumsdörr! Toaletten känns som en naturlig plats för en kattlåda, men jag får nog ha den där i hallen iaf... Jag får se om han ger sig med kisseriet. Bara han inte kissar på mattan eller soffan *bävar*

Annars får min käre mor ta tillbaks kissen :(

Av J Von Apa - 9 februari 2010 19:36

Nyss hemkommen. Detta inlägget får gå superfort för halv8 har redan börjat!

Slipper laga middag för jag svålade på Little Italy eftersom jag fått klipptid på Panzel. De klippte mig som en riktig Hitler jugen. Askort med maskin på sidorna och längre upptil med en lugg som Adolf bara skulle kunna drömma om! Rätt nöjd, även om det var lite halvvågat! Nu väntar teven!

 

Av J Von Apa - 9 februari 2010 07:40

De små är fortfarande reserverade men de börjar komma fram och till min stora glädje såg jag en stor korv i lådan imorse! När jag grävde djupare i den fann jag även klumpar av kiss! Gud så glad man kan bli över lite kiss och bajs!

Jag ska nog BARA börja blogga om mina katter som alla topbloggare gör! Kenza, Blondinbella & Foki får se upp!

Ovido - Quiz & Flashcards