vonapa

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av J Von Apa - 23 februari 2010 19:08

1. Ta bort kattbajs ur lådan (kiss behövs ju inte, för de pissar ju ner min handduk)

Det fanns bara en bajskorv i lådan när jag kom hem, vilket oroar mig oerhört!


2. Gå min pussrunda på Pet society


3. Kolla på halv 8 hos mig på TV 4


Dessutom måste jag kolla några bloggar, gå, arbeta och sova...

Av J Von Apa - 23 februari 2010 18:24

Imorse när jag skulle torka mig på handduken så var den indränkt i kattpiss. Den hade nämligen legat på toalocket och kissarna tyckte nog att den var jättemysigt att kissa på! Mjuk & skön liksom. Jag hann bara gnida in ansiktet i den och ryggade fort tillbaks av den pikanta stanken! Det var bara att hoppa in i duschen igen och gnugga anletet med svinto.

Nu är jag iaf hemma efter en lång dag på jobbet. Vi har det iof rätt lugnt där, men lugnet kan även det vara tröttsamt. "Byggare Bob" jobbade på taket och lassade ner tonvis av snö från det och kidsen var i extas! Själv tyckte jag att det var lagom roligt att klättra över stora vallar av snö för att ta mig hem och naturligtvis missade jag bussen och fick gå ner på stan. Inhandlade en Västerbottenpaj för att göra mig lite lyckligare. Nu ska jag betala räkningar och återgå till mitt surmulna humör!

Av J Von Apa - 23 februari 2010 07:54

Trött på den "nya" trenden att virka. Virkning och stickning går omlott i trender och varje år blir det en liiika stor grej. Unga, gamla, barn, gubbar, horor, danskar och dvärgar i en salig blandning syns med sina hyskor och stickor helt offentligt stoltsera med sina alster som oftast ser ut som ren skit! Snälla, håll ert hemarbete i hemmets lugna vrå och sluta terrorisera folk med ert frenetiska stickande. Vissa blir faktiskt jävligt irriterade och avundssjuka!

 

Ovido - Quiz & Flashcards