vonapa

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av J Von Apa - 5 februari 2010 23:57

MISERY


 

(Börjar om 17 minuter på trean)

Ett tips till alla er skräckfilmsälskare och nattugglor!

Av J Von Apa - 5 februari 2010 18:13

Det blir en lugn kväll med ananasjuice, thai & wow samt let's dance!

Imorgon blir det schlager & öl! Hejar redan på Salem! Har ingen jävla aning om hur alla bidragen låter, men han är hetast och det är

det enda som räknas!

 

Av J Von Apa - 5 februari 2010 07:16

Vågar jag säga det... FREDAG!!!

Der gör absolut INGENTING! Dagen kommer att bli hård som igår med skrik och bus men det gör helgen bara mer halal! På onsdag har jag en till inskolning. Hade jag inte gråa hår innan så lär jag få det 2010! Ok, jag har faktiskt några grå hårstrån i skallen, men de går att rycka än så länge... De fick jag när jag började jobba på min nuvarande arbetsplats, men jag måste säga att jag trivs jättebra! Bra kollegor och oftast snälla & duktiga kids!

Nu ska jag hämta tvätt och bege mig.

Ovido - Quiz & Flashcards