vonapa

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av J Von Apa - 10 augusti 2009 22:20

Du vet när det rycker i ögat, typ nervskada eller så. Antagligen är det någonting annat som för lite sömn eller något sådant... Hur som helst så har jag, fast i höger näsvinge och nu är jag inne på dag 2. Det är rätt irriterande.

Av J Von Apa - 10 augusti 2009 21:17

Jag är faktiskt rätt besviken på ganska många i min omgivning... Jag ska köra kalla handen i fortsättningen tror jag. Om man bara irriterar sig på vissa personer och inte vill träffa dom, ska man då bara klippa av bandet eller ge det en chans? Bläddrar bland bilder på Facebook odyl och känner bara en stor irritation. Jag vill inte öppna bilderna i stort format.

Av J Von Apa - 10 augusti 2009 16:15

Nu fick jag reda på att det finns en dam som har hittat en kattunge. Hon har satt upp lappar i området och hon verkar vara en sann djurvän då hon tagit sig an den där lilla kissen. Eftersom hon har andra katter och de inte kommer överens så måste hon göra sig av med den. Hon pratade om "Samvetet ", en organisation som tar hand om herrelösa katter men jag ville kika på kraken då jag är på kattjakt och vill ha två stycken kissar. Hon skulle höra av sig om några timmar då hon pratat med min syster som bor här bredvid mig. Jag hoppas att allt löser sig med kissarna!



Av J Von Apa - 10 augusti 2009 13:17

Gud! Min syster berättade just att både helikopter och ambulans varit till mamma. Min systerdotter hade fåt i sig en tablett av okänt slag. Tur att allt gick bra! Hon hade fått i sig en "Trombyl" kom de fram till vilket är blodförtunnande medicin och enligt sjuksköterskorna ingen fara. Tur i oturen! Tur att hon fick i sig en äcklig tablett som gjorde att hon inte åt flera och tur att hon inte åt några sömntabletter. Lås in medicinerna!

De konstaterade bara att det inte var livshotande eller skadligt så de slapp åka in till sjukan, men att de ska hålla henne under uppsikt.

Ovido - Quiz & Flashcards