vonapa

Alla inlägg den 11 augusti 2009

BFF

Av J Von Apa - 11 augusti 2009 19:44

Finalen av Paris Hiltons new BFF ikväll måste ses.

Av J Von Apa - 11 augusti 2009 13:44

Torrt snus är inte speciellt halal, men finska pinnar är det!

Av J Von Apa - 11 augusti 2009 05:09

03.40 vaknarde jag med ett ryck när en smäll och ett klirr som om en stor vas gått sönder i 1000 bitar. Jag låg kvar... Antingen var det grannen eller så tar jag det imorgon, menar vad har jag som kan gå sönder med en sådan smäll? Jo det ska jag tala om, det var min kökslampa som ramlat av sin krok och höljet över visarna och siffrorna var täckt av en tjock glasskiva som nu låg (och fortfarande ligger) utspridd i 2362373 delar över hela köksgolvet, in i vardagsrummet och små glasskärvor ligger nu inbäddade i min svarta, tjocka matta och över hela golvet. De stora skärvorna plockade jag för hand. Inte läge att dammsuga nu kanske. Förresten, varför går jag upp nu? Jag börjar 8.35 Tack och god natt!

Ovido - Quiz & Flashcards