vonapa

Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av J Von Apa - 29 augusti 2009 17:34

Jag hann med bolaget på minute! Sen lunchade jag med Dennis på 018 för att sedan gå i affärer och kika på kläder. Ikväll ska vi träffas i en park och ta farväl av Jocke som ska flytta till Madrid i ett år. Hoppas inte att svålen kommer bara.

Nu sitter jag och Dennis här och lyssnar på musik...

Av J Von Apa - 29 augusti 2009 10:43

Gårdagens restaurangbesök var oerhört trivsam! Jag kan varmt rekommendera Amazing thai/kvarnens goda mat och det går att byta ut kött mot tofu. Servicen var sådär måste jag tyvärr medge men det får man ta med en klackspark. Jag hade så många goda vänner omkring mig så att sitta en lång stund gjorde inte mig någonting! Sen fick jag paket och de sjöng "ja må han leva" och en thailändska kom ut med en stor glass med spraygrädde på toppen och ett litet tårtljus prydde hela piffen. Vi gick sedan till Plock där det var fullt. Vi satte oss utanför på rad med varsin öl men det började regna så vi gick vidare. Det blev Bullit, men jag gjorde en fuling och drog. Bullit är inte riktigt min grej.

Jag vaknade upp på min soffa som jag brukar göra när jag rajrajat riktigt hårt! Vaknade av att grannen brummade med sin moped i ca 15 minuter. Jag går upp, han slutar. W T F


Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards