vonapa

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av J Von Apa - 31 augusti 2009 23:11

VÄÄÄÄNTA LITE NU!!! Var det NÅGON som sa någonting om någonting som kallas "svininfluensan"? Det har jag banne mig ALDRIG hört talas om! Snälla, ta det en gång till!!!

Av J Von Apa - 31 augusti 2009 20:20

Jag drog just bort ett hårstrå som växte på min axel! WTF LIKSOM! Är det sånt som händer när man blir gammal? Jag har faktiskt inte mycket hårväxt på kroppen annars, förutom på huvudet. Jag behöver knappt raka ansiktet. Jag får bara en töntig moppemursa och lite töntiga hårstrån på hakan. Snälla gode Gud, Låt mig inte bli en varulv!

Av J Von Apa - 31 augusti 2009 13:55

Usch för jämna måndagar! Jag slutar 15 och ska sen tbx på töntigt personalmötet. Imorgon kommer det folk IN i min lägenhet för att mäta elen. Jag hoppas inte jag får skit för att jag drar för mkt el eller ngt sådant. Det lär bli hyreshöjning. Det brukar bli det när vår hyresvärd får för sig att inspektera våra lyor. Kan man inte få ha sitt lilla privat ifred från gubbsvålet? Det känns lite olustigt att ha främlingar i sin lägenhet när man inte är hemma. Jag blir lite nojig att gubbfan går in i kylen, mina lådor osv. En gång när jag avr hemma sjuk så klev han bara in i lägenheten. Typ 2 knackningar och så slängde han upp dörren. Han trodde väll att jag inte var hemma. Är det verkligen ok? Jag är rätt bitter på hyresvärden som då & då får för sig att springa med blåslampa i röven på oss hyresvärdar. Jag är fett sugen på att flytta, men fy fan för att transportera möbler. Min stora säng, bokhyllor, soffan osv. Nä jag väntar nog ett tag. Det blir till att diska och dammsuga när jag kommer hem. Jag ska nog mellanlanda hemma mellan jobbet och personalmötet. S U C K !

Ovido - Quiz & Flashcards