vonapa

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Gå aldrig på restaurang koh phangan!

Av J Von Apa - 27 februari 2010 11:38

Den där jävla restaurangen kan jag be alla att hålla sig borta ifrån! Trots att jag  hade bokat bord för 12 så fick vi stå och vänta i 20 minuter och när vi väl fick plats så kom dom in med en helt vanlig grönsallad (sallad & tomat) toppad med en dressing bestående av fisksås. Jävla åsnor som har fisksås i maten utan att säga till om det innan. Jävligt irriterad! Sen när vi beställde in varmrätten (som vi fick in efter 2739827 år) bad Lotta om samma rätt som jag fick och hon bad om att få fisksås i sin medan jag sa att jag absolut inte ville ha det eftersom jag är jätteallergisk (ljög) och när de kom in med maten så sket dom i vem som hade beställt vad. servitriserna hade ingen som helst aning om vad det var för några ingridienser i rätterna what so ever. Åsnor!!!

Jag gjorde det klart för dom att jag inte var nöjd. De frågade om maten smakade bra och jag sa att den inte smakade ok varpå vår servitris sa "ok" och gick därifrån. Jag sa även vid betalning att de inte får någon dricks och sa även vad jag inte gillade med allt...


Nåväl, vi gick sedan till Orchidea och det var nice! Jävligt mycket folk och bra stämning. Nu har jag iaf vaknat och är jävligt bakis och skakis. Letade nyss efter min mobil i 10 minuter och fick lite panik då jag inte fann den (hittade den under sängen.)Katterna hade gjort jävligt mycket konfetti och bajsat ner kattlådan.

Nåväl, lova mig nu att aldrig någonsin gå på koh phangan! OK!!??

         
       


1.Jag med min häxnäsa

2.Setareh & Jag

3.Lotta & Drakulina

4.Johan & Marcus

5.Ankai & arrangören av klubb Selma

6.Setareh & halva Jag

7.Johan & halva Jag

8.Töntigt ljus på restaurangen

9. Dennis & Sheitane 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards