vonapa

Alla inlägg under maj 2010

Av J Von Apa - 20 maj 2010 06:41

iKVÄLL BLIR DET sHUTTER ISLAND (HELT GRATIS)

Orka skriva om ddr Cps lock-grejen...

Av J Von Apa - 19 maj 2010 06:04

Självklart blir det regn på FM när VI har utedag...

Jävla ordning!

Av J Von Apa - 18 maj 2010 22:15

Gud vad jag hatar att va' så här fattig precis innan lön. Jag har iof mat men inga snus! Jag fick iof en dosa "tjejsnus" av Emmi som jag får ta med till jobbet imorgon. Jag har iof två riktiga prillor som jag ska ta när jag verkligen behöver.

Jag skulle iof få lite stålars imorgon som ska räcka till kattsand och snus, men det där brukar alltid lösa sig!

Nu har jag bara en önskan och det är att solen får skina till helgen! Jag är sugen på picknick och du är bjuden!


Det jag menade med tjejsnus är den sorten som smakar eukalyptus/mint och är 1/4 av en "normal" prilla.

Av J Von Apa - 18 maj 2010 07:49

En sak är säker och det är att jag inte kommer läsa något inlägg med rubriken "Godmorgon, Tisdag eller skola"

vartannat inlägg bär fan den titeln just nu...

Jag läser bara inlägg med spännande titlar/bilder eller kompisars eller bekantas bloggar. Även bra bloggar och ingen av dessa bloggare skulle få för sig att skriva Godfuckingmorgon som rubrik!

Av J Von Apa - 17 maj 2010 23:52

Någon som vill gå på Shutter island med mig?

 

Av J Von Apa - 17 maj 2010 23:44

Jävligt göllä men vet inte riktigt vad det är. Någon slags djuphansbläckfisk skulle jag tro...

 

Av J Von Apa - 17 maj 2010 21:44

Jag låg på soffan och tittade på Hollywoodfruarna och helt plötsligt sprang minikissen asrädd in. Han kutade in på mitt rum och storkatten sprang till fönstret. Jag tittade ut och får se en asläskig persier som helt orädd glor in genom fönstret. Han sitter där utanför än och mina kissar tittar tillbaks på den från insidan. De viftar på svansarna och burrar upp sig och tror att de är ascoola!     Elis svans är faktiskt lite coolare än Kishmishs...

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards