vonapa

Alla inlägg under maj 2010

Av J Von Apa - 17 maj 2010 16:29

FY


 

VILKEN


HÄRLIG


DAG!!!


Det enda neg är att min telefon har gått sönder. Det går att ringa till & från, men en mycket viktig knapp som gör så att man kan scrolla upp och ner har fallit bort så jag har tejpat. Det får bli en ny lur när jag får cash. Funderar på en

 

Dessutom är det 17/5 (Norges nationaldag)

Inte för att jag ska fira den hos mormor som jag brukar, men det är värt att upplysa er alla om att det är just idag! Jag hoppas att det är lika varmt och skönt i Norge som här!

Jag ska fan ta och fira att det är en så härlig dag med ett parti wow med Dennis...

Av J Von Apa - 17 maj 2010 07:44

Åh äntligen slut på långledigheten och tbx till en ny & härlig arbetsvecka!!!

Extra skönt att det är måndag -_-. Vi har en period med mkt skrik på avdelningen. Nya kids osv. JAg känner mig inte upplagd! Jag vill helst sova. Sov asdåligt. Av ngn anledning somnade jag på soffan med två katter som hemskt gärna ville ligga i in mun och sova... Nu måste jag jalla jalla och cykla iväg.

Ps. Jag levlade i pet society på matlagning!

Av J Von Apa - 16 maj 2010 13:50

Gårdagen skulle bli lugn. Jag låg på soffan och tittade på TV. Så fick jag ett sms av Dennis. Han ville öla och jag tyckte att det var en bra idé. Jag träffade honom 22 utanför Pressbyrån och vi gick till mysig uteservering. Marcus & Karin kom ocksp. Mycket trevligt!  Daniela, hennes & hennes syrra kom också. Sen gick vi och letade efterfest utan lyckat resultat. Vi tog en taxi och Dennis spillde ut en öl han hade i sin väska så att han fick paya 500 spänn. Chauffören ville först ha 3000 men vi övertalade honom till ett lägre pris :/

Det blev en väääldigt lugn efterfest med salladsätande och en låt endast! Sen somnade jag på soffan.

  Dennis

Av J Von Apa - 15 maj 2010 12:24

Gårdagens kalas var trevligt. Släkten var samlad och jag var nöjd med maten. Speciellt den gudomliga pebren! Jag satt med damerna (50+) och fick hemliga recept. Barnen var rädda för mig, som de brukar vara.

Jag och Emmi åkte bussen till kusinerna. Vi hade grundat med några öl. Vi tog även en utomhus. Vädret var fan ashärligt och varmt! Som jag gissade var det jävligt mkt kött. De frågade mig iderligen om jag inte skulle ha lite kött och tryckte upp ett stort stycke revben i mitt anlete *nej tack* men salladerna var goda. De hade även gjort 2 spett åt mig som var helt vegetariska (som de hade fiskat upp under de andra spetten.)

Efter kalaset åkte jag och Emmi och träffade Raz och hans tjej. Vi drog på förfest hos Lotta & Pedro. Sedan drog vi till Palle. Jag vaknade alldeles nyss upp på soffan. Nu ska jag softa framför någon skärm och bara owna...   Det blev inte så mycket bilder tagna igår. De enda jag hade var av mig & Emmi när vi mellanlandade hemma för att hämta Rom. Just ja! hehe  

Av J Von Apa - 14 maj 2010 15:03

Nu har jag varit ner på stan och köpt en present. En rosa fickplunta som mitt kusinbarn ska få i 18-årspresent! Vi ska ha ett surprizeparty för henne (hoppas inte hon läser min blogg). Det blir grill, alko och släkt (Det kan bara sluta på ett sätt...)

Apropå grill så blir det nog inte mycket jag kan äta där, då chilenare har en förkärlek till kadaver. Inte ens i en sallad kan de låta bli att trycka ner lite räkor eller tonfisk. Jag får grunda med lite föda hemma innan. Kanske kan jag ta med mig ett paket nudlar.

Nu kom Emmi. Hon ska bjuda på Rom & cola. En bra anledning att bjuda hem folk är att man MÅSTE typ städa upp lite, men när det gäller syskon så är det inte så noga.

Av J Von Apa - 13 maj 2010 11:58

Jag skulle verkligen behöva ta itu med ett och annat. Städning bland annat. Även disk osv osv. Så irri på vissa ting också. Mestadels handlar det om mig själv men det skriver jag inte om här för så mkt tänker jag inte fläka upp mig.


Top 3 irri:

1: Min ekonomi

2: Min lägenhet

3: Min förkylning

Av J Von Apa - 13 maj 2010 11:54

SOZ

Av J Von Apa - 12 maj 2010 17:09

Nys nys, men jag är glad! Min långledighet har just inlets och jag ska träffa fint folk som Ania, Deniz, Lotta mfl! Jag ska nog knäcka en bira med syster innan ute på altanet. Kanske släpper jag ut kattrackorna också. Deras hyperaktivitet tar snart kålen på mig, Dessutom måste de nog röra på sig lite då de älskar att äta & sova (när de inte har grov ADHAD)

C u at V-dala!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards