vonapa

Alla inlägg under maj 2010

Av J Von Apa - 23 maj 2010 23:02

Alla som har följt de svenska hollywoodfruarna vet kanske vem Anna-Nicole Winter är. Hon kämpar med sina filmroller som hon antagligen bekostar helt själv. Hon har dessutom börjat satsa på en musikkarriär nu. Är det bara jag som tycker att hon behöver tyglas? Slänger hon inte hela sin förmögenhet i vattnet?

Av J Von Apa - 23 maj 2010 10:50

Vet du vad jag precis gjorde? Jag hade markerat en aslång text som jag hade skrivit och "klick" så råkade jag lätt med fingret trycka på Enter. Jävligt idiotiskt gjort...

Nåväl, jag, Dennis, Emmi & en snubbe som heter Jonathan satt i min trädgård och drack folle, slog ihjäl mygg och språkades. Efter ett tag delade på oss. De drog till Hum-c och jag och Dennis drog till Palle. Emmi ditt missfoster; måste du lämna dina kompisar vind för våg och klicka bort folk mitt i ett samtal så att man måste ringa upp typ 3467864 ggr. Jag var sååå sugen på att hälla frätande syra i ditt nylle!


Vi bestämde iaf att vi skulle till Flogsta på karaokefest vilket kändes jävligt kul. Festen bestod av Emmi och enligt henne en asful turk med långt hår. WÖWÖWÖW! värsta festen!!!!

*ÅKTE HEM*

Fast på hemvägen träffade jag Andreas "Ankan". Vi bestämde oss för att sätta oss i hum-c och dricka varsin öl. Man kände sig verkligen som en gubbjävel när man satt där på en bänk, nästan 15 år äldre än kidsen som stapplade omkring där. Man ville klappa dom på huvudena och berätta om det glada 90-talet!


Nu: äter chips och sen glo på TV. Jag vaknade på vardagsrumsgolvet inatt. Jag hade nog ramlat av soffan och somnat där på golvet. Så jävla full blev jag inte igår    Je je (sa dansken) nu ska jag owna teven!

---

Av J Von Apa - 22 maj 2010 21:41

Jag & Dennis har kikat på hans nya lya som han ska flytta in i 1/8. Jättefint område. Vi dricker nu folle och ska ner på stan och owna Palle lite. Suttit ute i trädgården med Emmi & Jonathan. Nu ska vi gitta...

Av J Von Apa - 22 maj 2010 14:53

Av J Von Apa - 22 maj 2010 14:16

Imorse när jag vaknade hade jag världens sug efter pannkakor! Jag var sååå bakis! Vi var nämligen ut igår (Jag, Elisabeth, Emmi & Linus).

Det började med att jag gick hem till Elisabeth direkt efter jobbet. Hon bjöd på vin och bra musik. Sen gick vi med bestämda steg mot systembolaget. Svala fick hänga med! Öl inköptes och sen gick vi till "gräset" och njöt av solen med öl i sinnet!

Linus kom och vi drog vidare mot Hum-c och avslutade kvällen på Orange. Tror jag är rätt hated där. HAHAHA!!!


Lånad mössa

 

Svala & Elisabeth

 

Säxy mådel

 

Make-up


Hundmys

   


Linus & Jag

 

Träffade en urgullig vov


Linus försöker va' tüff

   


...

    

Av J Von Apa - 20 maj 2010 22:42

Jag gillar test av olika slag. Speciellt seriösa test som vilket parti jag mest sympatiserar med. Jag blir ALLTID folkpartist när jag gör såna politiska test på olika sidor! Wtf. Det är så tråkigt, men den här gången lyckades jag bli vänster tätt följt utav miljöpartist och sympatisör av feministiskt initiativ. Om vi säger så här; jag har röstat på 2 i toppen de senaste gångerna det har varit val...

Vad är dealen med SD 22,8%?

Det är ju så att man får skämmas!

 


Testa själva här och meddela mig gärna om vart du hamnade!

Av J Von Apa - 20 maj 2010 22:24

Nyss sett shutter island. Klart värd att se!

Av J Von Apa - 20 maj 2010 17:58

Emmi; tack för att du fick mig att nynna den här låten hela dagen. Känns sådär med tanke på vad jag arbetar med.

Det kommer att stå dig dyrt!

Ovido - Quiz & Flashcards