vonapa

Alla inlägg under maj 2010

Av J Von Apa - 4 maj 2010 18:33

Fan vad alla kacklar om vädret hela tiden! Extra mycket nu och det värsta är att när det väl är sol så hörs klag på värmen! Jag blir fan inte klok på folk!

Av J Von Apa - 3 maj 2010 23:36

Nu raderade jag numret...


Det var väll ändå på tiden!!!

Av J Von Apa - 3 maj 2010 23:19

Varför tänker jag på Dena?

Eller Emmi...

99% Dena... Eller 98...97...96...

Av J Von Apa - 3 maj 2010 23:05

Just ja! Jag var och hämtade min cykel (för tredje ggn.) Jag hoppas att däcket inte får punka igen! Någon jävla illbatting till horunge hade försökt ta sönder mitt cykellås! Tur att de inte gjorde någon mer skada på stackarn! Jag cyklade iaf nöjd hemåt, redo att återuppta mitt sunda liv på två hjul! Vad mer? Jag har skapat ännu ett event (Grill på Fredag hos Setareh & Ankan.) Jag hoppas att många vill komma och jag kom på att det är fanimej tredje gången i rad som jag bultar ihop folk för trivsamhet! Det gör iof inget! Jag får fortsätta mitt jobb som lekfarbror! De som vill grilla kadaver får ta med sig en egen grill

(denna regel gäller även för värdparet!)

Så ett stort no, no till alla som kallar sig för vegetarianer fast att de äter fisk & kyckling (ja, jag fortsätter att tjata om det där som en obstinat tonåring) men när folk i min omgivning i ena stunden berättar hur duktiga de är för att de inte äter kött och värnar om miljön och allt liv på jorden och i nästa stund knaprar på ett kycklingben och ber om citron till den panerade fisken så blir iaf jag lite illa till mods. Nåväl, önskar er alla en fortsatt trevlig och vårig vecka!

Av J Von Apa - 3 maj 2010 16:46

Vill bara säga TACK Setareh. Nu gäller det bara att våga för min del! Det känns som att jag inte har något att förlora! Jag är bara rädd för resultatet  och processen...

Ikväll blir det nog chips till middag. Orka laga mat :/

Av J Von Apa - 2 maj 2010 23:15

Idag gick jag en liten promenad till Konsum i det underbara vårvädret! Jag såg både sädesärlor, gullvivor och vitsippor! Fan vad det är härligt med vår!

Av J Von Apa - 2 maj 2010 12:42

Så sugen på att köpa mat från samma thaiställe som jag åt på igår. Är det pinsamt? Ja lite. Jag kanske testar något annat istället. Typ pizza, för LAGA mat tänker jag INTE göra!

Tid

Av J Von Apa - 2 maj 2010 01:01

Varför ringer folk vid 1 och frågar om man vill gå ut? Är inte det lite sent påtänkt?

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards