vonapa

Alla inlägg den 1 april 2009

Av J Von Apa - 1 april 2009 22:32

Hur kommer det sig att denna person syns i varannan blogg jag besöker? Jag tror att du kanske känner igen honom... Han brukar synas (i bloggar) och i samband med Linda Rosing & Miss Inga. Han heter iaf Bobby och är nån form av kändisfrisör med en förkärlek för Restylane.

"Att det skvallras hos frissan är allmänt känt. Men hos kändisfrisören Bobby Odncu är skvallret av det mer avancerade slaget. Han får höra stjärnornas innersta hemligheter. - Det är mycket kärleksproblem, otrohet och sexuella relationer, avslöjar han."


Han måste ha varje fjollbögs drömyrke!

Av J Von Apa - 1 april 2009 20:19

-Får det lov att vara en Wienerfritzl?

-Om du incesterar


ELLER



Fritzls fru innan de släckte ljuset för att sova: Är det släkt i källaren?



Får man skämta om sånt? Nåon sa att man får skämta om ALLT efter 24 timmar.

Av J Von Apa - 1 april 2009 19:20

Jag skulle behöva lite yoga och relaxing music...

Irritationsnivån nu ligger på 9/10. Hoppas att den lugnande musiken får mig mer harmonisk.

Troligtvis inte då videon laddar hela jävla tiden. Jag vill dunka mitt huvud mot en vägg just nu!!!


(Glömde dessutom köpa purjolök, bakpulver & yoggi)

Av J Von Apa - 1 april 2009 19:14

Jag kokar!!!

Jag skulle kunna flytta VARSOMHELST! Bara lägenheten har ett normalt kök, spis, ugn, golv osv! Jag är beredd på Årsta, Gottsunda, Stenhagen, Sävla eller var fan som helst! Jag hatar mitt hem just nu! Det går inte ens att stänga igen det förbannade kylskåpshelvetet!  Jag måstefrosta av helvetet. jag vill fan spränga mitt hem i bitar känns det som! All mat i frysfacket kommer säkert ödeläggas. Ge mig en lägenhet NU!

Av J Von Apa - 1 april 2009 17:16

Läs om nya modellen för H&M. Assnygga plagg!


http://vonapa.blogg.se/?tmp=01171346 


Av J Von Apa - 1 april 2009 16:38

Fått tbx ngt på skatten?
Alla mina grannar har fått sitt kuvert men inte jag! Jag är rädd för att jag blir tvungen att betala. Jag hoppas att jag får en slant som min kompis som fått 11.000 tillbaks! Unna mig det för då blir det åka av!

Av J Von Apa - 1 april 2009 05:46

Idag kommer jag att leta efter skoj och lur som en toka. Jag kommer inte att tro på någonting av vad någon säger för att hålla min heder i behåll. Alla vet väll att det är 1/4, den stora lurdagen! Jag LÄR bli den som går på att de ska bygga hyreslägenheter på månen, eller at jorden egentligen är en triangelformad planet.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards