vonapa

Alla inlägg den 27 april 2009

Av J Von Apa - 27 april 2009 20:29

Jag har en stor fetisch! Det är avocados. I love avocado och blir fett lack när någon kallar avocado för avacado! Vilken skymf! En ÄNNU större skymf är när man köper sig en kasse avocados för att sedan avnjuta några slices på en god macka och till sin FASA upptäcker att de är stenhårda och smakar ekplanka!

Av J Von Apa - 27 april 2009 20:18

Trött som ett svin satt jag på bussen hemåt med full matkasse. Vid Botaniska klev det på en så gullig liten tant med basker, handskar och kappa. En riktig liten solstråle såg hon ut att vara när hon med ett varmt leende sa hej till busschauffören. Hon frågade om hon fick sitta bredvid mig och jag sa att självklart så fick hon det. Jag kände på mig att damen var snacksugen och visst hade jag rätt! Vi pratade jobb och hur viktigt det är med killar som jobbar inom förskolan. Mer hann vi inte talas vid eftersom jag skulle kliva av. Det var tråkigt för jag blev på bättre humör efter tantsamtalet. Jag och tanter brukar komma bra överens. Gubbar därimot är en annan femma. I <3 tanter.

Av J Von Apa - 27 april 2009 17:23

Markatta

Av J Von Apa - 27 april 2009 17:18

Just ja! Jag var in till butiken för att meddela dom om min fuktskadade mobil. Det kommer att ta ca TRE veckor innan jag får den tbx (om den går att reparera.) Annars får jag en ny. Jag fick en lånemobil. En gammal samsung. SUCK!

Nu går det iaf att nå mig på mitt gamla vanliga mobnr.

Av J Von Apa - 27 april 2009 17:12

Nu har jag strosat runt på stan innan vi har måndagsmöte. Jag har gått i butiker och letat material. Jag hittade jättefina plånböcker och börsar som jag sökt! Allt för 30 pix förutom den där fantastiskt fina börsen som kostade 50, men jag bjöd på den. Jag kommer inte säga något för då tror väll tanterna att jag har blivit helt galen som lägger egna pengar på material till barnen, men jag kunde inte motstå den och den skulle nog ha varit för dyr om jag skulle ha tagit pengar från handkassan... Dessutom köpte jag en svart vaxduk, också den till jobb.

Av J Von Apa - 27 april 2009 14:09

Det var ett himla tjat om den där svininfluensan! Kul att få den. Ringa in till jobbet "Hej jag kan inte komma idag för jag har fått svininfluensan"

Det låter rätt osoft att få en sjukdom med ordet "svin" i namnet... Svinkoppor låter inte heller så nice.


http://www.dn.se/nyheter/varlden/forsta-fallet-i-europa-1.852966

Av J Von Apa - 27 april 2009 14:02

Nu är det betalt till båtresan! Ingen återvändo!!!

Av J Von Apa - 27 april 2009 07:32

Idag börjar mitt sundare liv!


Jag hoppas det iaf!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards