vonapa

Alla inlägg den 2 april 2009

Av J Von Apa - 2 april 2009 22:10

Av J Von Apa - 2 april 2009 22:00

Jag blir såå trött på folk som lägger in söta små glittriga skitdjur. Typ en glittrig fjäril som viftar med vingarna och INGET mer i ett inlägg. Många bloggar som ligger i mest aktiva är just sånna bloggar med totalt nerskitna inlägg och jag VET att jag har ältat det här ämnet förut. Vad är dealen? kan någon förklara det för mig? Dessutom dessa åsnor som i varje inlägg glorifierar sina kära partners, husdjur eller barn. Inget fel i det men i varje jävla inlägg!!!11 Med tusen bilder i olika poser och samma jävla text i varje. Det är som att jag skulle skriva "korv" i 100 inlägg per dag och fota en fet falukorv i olika positioner. Jag är fett irriterad. 

Vänligt men bestämt / Bitter Fi**an

Av J Von Apa - 2 april 2009 21:40

Hur mycket jag måste betala går att läsa om i www.vonapa.blogg.se

Jag vill inte upprepa summan skriftligt igen... ALDRIG mer. Inte med ett minustecken framför iaf! Jag får hoppas att inte så mycket pengar spenderas på taxi/tåg under helgen då vi måste betala det ur egen ficka under kursdagarna, men vi får tbx på nästa lön om vi visar kvitton. Ditresan får vi iof.


En sak till, om någon jävel ringer mig inatt under/efter Orchidea så blir det käftsmällsutdelning alternativt fläsklaveman. Jag behöver min sömn då jag måste vara pigg och allert under kursen imorgon då jag vill framstå som professionell och ivrig att lära mig nya saker! Lördag kan det bli fest. Drakulina är i stan och då vill jag busa.

Av J Von Apa - 2 april 2009 16:56

Nu är jag hemma. Jag har hackat is ur frysen och stoppat i ett lass tvätt. Jag har dessutom fått mitt skattekuvert. Jag har inte öppnat det ännu. Det ligger i mitt knä och jag är uppriktigt sagt nervös!


*öppnar*

SKITLIV

Skatteverket kan dra åt helvete!

Av J Von Apa - 2 april 2009 13:13

Någon som gick på något första april skämt? Skriv gärna om det!


http://www.metro.se/2009/04/01/83833/gick-du-pa-den-latta/

Bak

Av J Von Apa - 2 april 2009 07:33

Bakpulver...

Av J Von Apa - 2 april 2009 07:30

Jag förstår faktiskt inte syftet med denna bloggen: http://janet65.bloggagratis.se/ Nu måste jag jobba, sen hemma ta itu med kylen som är på avfrostning, tvätta och ha så kul så kul! Får inte glömma purjolök, yoggi och... Minns ej, men har det uppskrivet. Be safe!

Av J Von Apa - 2 april 2009 07:04

Förresten, det där med Jordan & H&M var bara ett aprilskämt.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards