vonapa

Alla inlägg den 22 april 2009

Av J Von Apa - 22 april 2009 21:03

För att nå ända fram till sina mål så måste man ta sig igenom alla steg av trappan för att nå toppen. Jag skulle gärna vilja ha mer lön och kanske lite mer positiv feedback ibland, då främst inom jobb. Annars så känner jag mig rätt nöjd :) 

Av J Von Apa - 22 april 2009 20:27

Tröjärmen insmetad med filmjölk...

Av J Von Apa - 22 april 2009 18:13

OJ! Hur kan det komma sig att jag har 115 besökare redan nu??? Jag brukar ha typ 40 på sin höjd! Vilken rubrik lockade hit alla?

Av J Von Apa - 22 april 2009 16:56

Hittat: TRE grå hårstrån i huvudet!!! Man ska inte rycka dom för då blir det som svinto sa min frisör. Varför inte hela håret grått, eller ingenting?

Av J Von Apa - 22 april 2009 16:54

Hemlagat mos med något annat. Jag har köpt en liter mjölk. Mjölk har jag ALDRIG hemma. Mjölk är babydricka och potatismoskompis.

Av J Von Apa - 22 april 2009 16:53

Grävling

Av J Von Apa - 22 april 2009 12:32

Ett par blev skjutna i Gamla stan i Stockholm igår. Den som sköt ska tydligen vara en känd medieprofil.


"Den prisbelönte medieprofilen tillhör Stockholms innevärld.

Hans vänner är artister, skådespelare och kändisar.

I går försökte han döda en man och en kvinna i Gamla stan, misstänker polisen.

Under 1990-talet avslutade mannen sina studier. Sedan dess har hans karriär gått spikrakt uppåt.

”Är framstående”

Han har nu en hög position på ett framgångsrikt företag i mediebranschen.

I Stockholms innevärld är mannen ett välkänt ansikte.

– Han är en mycket framstående person i sin bransch.

– Han är väldigt duktig och har fått en framträdande roll i Sverige, säger Fredrik Svedjetun, chefredaktör på branschtidningen Dagens Media.

Den misstänkte mannen, som är i 40-årsåldern, sitter i juryn för flera ansedda branschpris.

Han har själv flera gånger hyllats för sina projekt.

Enligt uppgift är han intresserad av jakt.

Han ska ha gått jägarutbildning och har vapenlicens.

Småbarnspappa

Kort efter att två personer skjutits i Gamla stan

i går gjorde polisen ett tillslag mot en adress i centrala Stockholm.

Där greps medieprofilen, som även är småbarnspappa.

– Jag är oerhört förvånad. Detta är inte en person som jag trodde skulle kunna göra något sånt här, säger Fredrik Svedjetun."


Dax att leka gissleken!



Av J Von Apa - 22 april 2009 06:09

Angående omröstningen så sätter jag igång när 50 röster har registrerats.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards