vonapa

Alla inlägg den 19 april 2009

Av J Von Apa - 19 april 2009 22:32

Jag gillar att kolla runt bland bloggar. Många bloggar som är populära har fina inredningstips. Det är mycket småblommigt, pastellfärgade brickor i plast och mycket småbroderade dukar, grytlappar och små porslinsdjur. Det ska vara lite farmor goes nutid har jag förstått. Om jag ska uppdatera mitt boende efter trenderna så lär jag vara tvungen att riva ut hela skiten och köpa, börja brodera och gå på secondhand för att finna små turkosa glaskannor, porslinskatter och tantbling.

Av J Von Apa - 19 april 2009 20:42

En fråga... Jag tror att de flesta har MSN. Om man är inloggad så kan man se vilka som loggar in genom att en liten ruta ploppar upp i högra hörnet där man kan se vem som loggat in osv osv. Är det så för er att vissa människor kan logga in typ 98236496498239234698 gånger per minut? Jag blir så irri så att jag funderar på att blocka den där fittan!

Av J Von Apa - 19 april 2009 16:05

Nu har jag varit och tittat på lägenheten.

Den var jättefin! Stort och luftigt med ett fint kök. Stor kyl och stor frys. Badkar och fin uteplats och dessutom nya luckor i köket och fina tapeter! Jag har tackat ja, men troligtvis får jag den inte.


"För tillfället är det 3 sökanden med högre köpoäng än dig som har svarat ja på detta objekt"


Kanske skulle man utföra lite voodoo?


Stannade förbi Konsum i Ekeby. Snubben i kassan var het.

Av J Von Apa - 19 april 2009 11:38

Mina grannar lyssnar just nu på den där låten om gumman som syr in ett igelkottaskinn i byxan på sin gubbe "Uti ändan om uti ändan om" Dessutom har de massa konstiga ljud för sig, typ skrattar på något sjukt sätt. Påminner om mina gamla downare som jag jobbade med förut. Hoppas jag får lägenheten...

Av J Von Apa - 19 april 2009 09:36

Klockan 16 ska jag på lägenhetsvisning vilket jag skrev om i ett tidigare inlägg. Jag ligger på plats 10/10 så det är inte så troligt att jag får den, men läget är bra! Den ligger i Ekeby /Vänortsgatan 3)

Jag kommer nog med mer info senare ikväll.

Av J Von Apa - 19 april 2009 09:35

God morgon!

Jag drömde om silverfiskar vilket var urk! Jag har kollat för mycket på rent hus och ärligt talat, under alla år som jag har bott i min lägenhet så har jag endast sett en enda silverfisk och den fick se dammsugarpåsens innehåll! Visst, jag har haft andra djur i min lägenhet; flugor, och mina ökända husspindlar och till och med en liten groda som hoppade runt på mitt sovrumsgolv. Den dammsög jag INTE upp!


Angående bilden på husspindeln så vill jag bara säga att storleken på den där krabaten på bilden inte skiljer sig märkbart från the real deal!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards