vonapa

Alla inlägg den 13 april 2009

Av J Von Apa - 13 april 2009 22:09

Usch! Halvsov i soffan. Slumrade till men försökte hålla mig vaken. Jag satte klockan på 21.55 ifall jag skulle somna (vilket jag gjorde). 22 börjar nämligen project runway som jag gillar att se.

När man blir väckt av sin väckarklocka (alla vet hur det känns att vakna till ljudet av den där signalen) så känns det som att man både vill slänga mobilen, teven, matbordet, toaletten och datorn rakt in i väggen av nyvakensilska! Dessutom undrar jag varför inte project runway visades idag? Typiskt!


Nu efter 22 börjar grannarna slamra, tappa grejer och låta. De vet hur man fixar en riktigt god gransämja! De har inte låtit ett knyst under hela dagen, men EFTER 22 så vaknar dom små liven till liv. Typ klampar i golvet när dom går. De kanske är zombies som bara är vakna på natten. Vampyrer som suger fläsk typ.

Av J Von Apa - 13 april 2009 18:44

Jag som ville på bio idag!

Den jag skulle med behagar inte att svara på telefonen eller via msn (det står iof upptagen på msn, men det är tråkigt!).Jag får spara biljetterna till nästa helg när man inte har några pengar kvar. Då kan man gå på bio med biocheckarna jag fick av Uppsala kommun från i julas och den jag fick i påskägget från jobbet... Kom gärnamed tips på bra filmer eller om du vill haka på nån dag!

Av J Von Apa - 13 april 2009 14:44

En sak har jag undrat över... När en person tänker begå självmord genom att hoppa ner i iskallt vatten bland isbjörnar, varför håller hon då för näsan för att inte få vatten i den och varför hoppar hon så att hundratals människor ser? Visste, ett rop på hjälp kanske, men var det verkligen så genomtänkt? 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4888048.ab

Av J Von Apa - 13 april 2009 11:58

Jag gick in på nån konstig sida där man kan beräkna värdet av sin blogg? Vad menas? Kan man sälja skiten eller vaaad? Min blogg är inte till salu leen!


Denna blogg är värd 5 744 kr
Av J Von Apa - 13 april 2009 11:48

Lite ny design på sidan. Alltid kul att fixa & trixa, men jag gör det allt för sällan... 

Av J Von Apa - 13 april 2009 11:39

När man ser dom här små puckorna sticka upp sina små kronblad ur marken, då känner man sann jävla lycka!

Av J Von Apa - 13 april 2009 03:02

Usch jag vill/kan inte inte somna. Jag kommer kanske somna om jag släcker och begraver ner mig i mina kuddar och filtar, men jag fortsätter att glo på töntiga dokumetärer på tv4 fakta. Jag lär somna så fort jag sl... zzz

Av J Von Apa - 13 april 2009 01:26

Var är min firetotem!?!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards