vonapa

Alla inlägg den 8 april 2009

ALF

Av J Von Apa - 8 april 2009 20:45

Nostalgi för mig.

Av J Von Apa - 8 april 2009 18:53

Jag tycker att mode är riktigt underhållande ur en estetisk synvinkel och främst "haute couture." Jag kollade på hattar för att det är så jäkla kul! Här kommer några absoluta favoriter! (inte för att jag i min vildaste fantasi skulle bära någon utav dessa skapelser, men ur rent underhållningssyfte så är de fantastiska!)

Av J Von Apa - 8 april 2009 16:36

Ibland får man gåvor. Man skall alltid vara/spela tacksam när man får gåvor som man kanske inte skulle vilja ha. Gåvor som kommer att ligga längst in i nån låda eller rent utav slängas i soptunnan.

Från en förälder som varit på semester i Irak med sitt barn fick jag en slips (bred modell) med matchande manchettknappar + en "servett" i samma tyg som man ska ha i bröstfickan i kavajen. Tyget var ett av det gräsligaste jag någonsin sett! Allt låg fint inpackat i en liten box, också den smyckad i samma tyg... Det är tanken som räknas. Jag är rädd för att jag aldrig kommer att använda kittet, men funderar på att ha det på mig på mig när vi har våran sommarfest... Eller... njae!

Av J Von Apa - 8 april 2009 12:42

Jag ska inte hymla om att jag då & då släpper en fis. Om jag ibland känner ett stort behov av att släppa väder in public/på jobbet så kniper jag och går in på någon toalett. Jag har en person (lärare) på skolan som inte verkar bry sig om att han jobbar med andra människor. Jag gick just igenom hans vidriga fisdimma! Första gången för ca 2 veckor sedan när han fes i korridåren så sa han det och skrattade. Stanken var outhärdlig! Två tanter som jobbar här stannade upp efter ett tag och undrade om det var fel på avloppet, varpå jag berättade hur det egentligen låg till...

INTE ok!

Av J Von Apa - 8 april 2009 05:47

Det är ju fanimej bedrövligt att varenda onsdag så hoppar jag ur sängen skräckslagen över att ha försovit mig. En vacker dag kommer jag att göra det! Det suger att man ska behöva öppna själv. Usch, tänk vad pinsamt att komma typ 20 min sent. Föräldrar står och trampar och har missat sina tåg etc. Den dagen den sorgen.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards