vonapa

Alla inlägg den 24 april 2009

Av J Von Apa - 24 april 2009 23:21

Jag har blivit bedd om att skriva om exceptionella anekdoter & historier från forntid. Jag kanske kan erbjuda ett enkelt: prüttt!!!11232

Av J Von Apa - 24 april 2009 18:23

Varför frågar inte bartendersarna (stavas det så?) mig efter leg längre? Jävla åsnor!

Av J Von Apa - 24 april 2009 18:20

Den där bilden var så WTF! Helt surrealistisk haha

Av J Von Apa - 24 april 2009 18:15

Försonats med kusin...


Du kan söka på gamla inlägg: Nerpissad Barbie

Av J Von Apa - 24 april 2009 17:51

Elefant

Av J Von Apa - 24 april 2009 17:37

Jag träffade min kusin med son på upplysningen. Det är placet man går till vid frågor kring buss, inhandling av busskort osv. Jag var tvungen att köpa ett nytt busskort då jag upptäckte att mitt kort var borta när jag skulle kliva  på sexan hemåt! Jag hade iof bara 2 dagar kvar på kortet men ändå! wtf! Det måste ha ramlat ur plånboken när jag betalade BIB till Elisabeth, den där Biben jag råkade dricka upp förra helgen med Drakulina :/


Jag och kusin + son gick iaf till Carl-philip (krogen) och tog några öl vilket var mycket trevligt! Vi snackade om farmor, avundssjuka och Jay Leno. De samtalsämnena är de bästa tycker jag även om Jay Leno är sämre än David Letterman och farmors gäddhäng är tusen gånger bättre än alla magrutor i världen!


Jag har ringt alla ur min telefonbok. Jag är verkligen sugen på att göra något alkoholhaltigt i någon utemiljö á la 1996. Antingen jobbar folk, eller så är de busy, men Raz var på. Alltid trevligt med lite manlig fägring! Ringde även Drakulina som egentligen skulle hänga med nån tråkgranne, men övertalades att umgås med mig. Hon hakar också på så hon sitter i bilen från Järna nu!

Drakulina betyder verkligen asmycket för mig! Om jag vore lesbisk så skulle hon vara kvinnan i mitt liv. Kvinnan med stort K!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards