vonapa

Alla inlägg den 5 april 2009

Av J Von Apa - 5 april 2009 22:15

Mobilen är hos Daniela. Jag har lirkat och donat med min hemtelefon för att fixa väckarklockan på den och det funkade efter ett tag. Hoppas bara att den ringer imorgon bitti.

Av J Von Apa - 5 april 2009 22:08

Av J Von Apa - 5 april 2009 13:07

Jag fattar inte varför jag köpte Diesels parfym fuel for life. Den är knappt använd. Det var ett impulsköp på nån färja för kanske ett år sedan, men ibland får jag för mig att spraya lite på min handled och hals. Doften sitter kvar aslänge och den gör mig fett illamående. Smart inköp (som vanligt)

Av J Von Apa - 5 april 2009 12:04

Ja jag raderade föregående inlägg. Jag var rätt irri och är det fortfarande men what the fudge liksooom! Jag glömde hur som helst min mobil hos Daniela (hoppas jag). Jag har kollat mina utkorgar på olike forum, gästböcker osv efter möjliga inlägg som jag måste radera. tur i oturen att jag inte hade min mob igår! Jag kan bli så puckad ibland!

Jag blev irri på en person som var fett oförskämd + att jag blev irri på Dena som alltid spårar! Sen pratade jag olämpligheter med J & R. Det är så  jävligt så att jag borde ge mig själv en käftsmäll!

Ovido - Quiz & Flashcards