vonapa

Alla inlägg den 23 april 2009

Av J Von Apa - 23 april 2009 21:25

Jag lärde mig nyss att print-screena. Det var på tiden farfar!

Av J Von Apa - 23 april 2009 20:28

Den där blå skjortan ska jag göra mig av med. Jag ser ju förjävlig ut i den! Jag ska nog handla kläder nu när lönen kommer. Jag har märkt att jag inte gillar någonting som jag har i garderoben! Jag tröttnar ju på alla kläder på en gång som jag har. Det som suger så hårt är det att Uppsalas klädbutiker suger fet åsneröv. Jag kanske åker till Sthlm och shoppar loss med Sofie. Jag ska kanske ta och ringa henne och fråga om foten som hon vrickade mår bra så att hon kan följa med, så kan vi öla på kvällen och köra vår obligatoriska mongoliska buffé dagen efter! Det är ett bra förslag!

Av J Von Apa - 23 april 2009 17:02

Igelkott

Av J Von Apa - 23 april 2009 16:59

Gud vad trött jag är just nu! Jag kom nyss innanför dörren och har slängt i en tvätt i maskinen. Jag har HUR mycket tvätt som helst! Dessutom måste jag upp i ottan (6.00) och hämta upp all tvätt som hänger på tork.

UNNA UNNA UNNA


Av J Von Apa - 23 april 2009 13:24

Bilden nedan, jag gillar lillbrorsan tröja med Tingeling och den blonda systern som försöker dölja stanken från sitt underliv med sina bara händer...

Av J Von Apa - 23 april 2009 13:14

Här är jag med far och alla mina syskon. Unna min plånbok när det är jul!

Av J Von Apa - 23 april 2009 07:13

Nu har jag googlat och letat och hittat den misstänkta medieprofilen som är misstänkt för mordförsöket på två personer i gamla stan, däribland en gravid kvinna som sköts i huvudet. Hon larmade själv polisen om att hon blivit skadad och hon kunde dessutom namnge förövaren (vilket jag också kan.) Det tog inte lång tid att googla fram eller kolla på flashback.se. Allt med bild, namn på offer och förövare och andra pikanta detaljer...

Han heter iaf Anders Dalenius och är verksam inom mediebranchen.


Citat ur Alex Schulmans blogg:

 "Alla på jobbet talar om medieprofilen som skjutit två personer i Gamla Stan inatt. En av de skjutna är greve! Tidningarna är väldigt noga med att påpeka detta, att han är GREVE. Det är intressant. Som om brottet vore mer allvarligt då, för att det är en GREVE som sköts.

Jag ska inte säga att jag känner den här medieprofilen, han är mer av reklamprofil, men jag känner så klart till honom. Känd som en smart typ och så. Inte människan som skulle gå runt och skjuta folk härsan tvärsan på det där sättet. Inte visste vi att han var en iskall mördare. Mycket tyder nämligen på att han är alldeles iskall. Hur ska man annars förklara att denne man någon timme efter dådet skrev på Facebook:

"På väg hem för att steka fläsk för att servera det med surkål och dijon."

Han tar sina mördardåd med betänklig ro. Han är sugen på korv, han. Han är sugen på choucrout!

Det är ju kittlande på någe sätt."


-Vem fan äter stekt fläsk med surkål & dijon om inte en mördare?





Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards